SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINNIN KOULUTUS

Opi tekemään tehokkaita sosiaalisen median sisältöjä ja markkinointia.

Tutustu koulutukseen

HAKUKONEMAINONNAN KOULUTUS

Opi tekemään hakukonemarkkinoinnin sisältöjä ja markkinointikampanjoita.

Tutustu koulutukseen

HAKUKONEMAINONNAN KOULUTUS + WORKSHOP

Opi tekemään hakukonemarkkinoinnin sisältöjä ja markkinointikampanjoita.

Tässä kahden päivän tehokoulutuksessa käydään läpi teoriaa ja parhaita käytäntöjä Google Adwords hakukonemarkkinoinnissa. Pääset myös tekemään tekemään hakukonemarkkinoinnin sisältöjä itse kouluttajiemme ohjauksella.

Koulutuksen ensimmäisenä päivänä perehdytään Google Adwordsiin: hakusana-, display- ja Youtube-mainontaan. Teorian lisäksi kuulet millainen mainos toimii parhaiten, millaisia hakusanoja kannattaa käyttää ja millainen budjetti kannattaa kampanjalle valita. Katsomme käytännön esimerkkejä mainoksista ja keskustelemme yrityksenne tarjoamista palveluista tai tuotteista, joita haluatte ja joita kannattaa mainostaa Googlen palveluissa. Teemme kilpailijavertailua ja tutkimme Google-mainonnan mahdollisuuksia, joiden pohjalta päätämme millaisen kampanjan toteutamme Workshop-päivänä.

Workshopissa teemme yrityksellenne Google-tilin, lisäämme yrityksenne Google Mapsiin ja teemme yhdessä Google Analytics- ja Adwords-tilit. Valittujen palveluiden tai tuotteiden pohjalta teemme kampanjaan mainokset, valitsemme hakusanat, määritämme sijoittelun, kohderyhmän ja budjetin. Kampanjan toteuksen jälkeen käynnistämme kampanjan ja sovimme tulosten seurannasta.

Mikäli sinulla on toiveita koulutuksen sisältöön liittyen, jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös ottaa etukäteen yhteyttä kouluttajaan kysyäksesi lisätietoja.

Tule siis mukaan oppimaan, jottei sinun tarvitse opetella kaikkea itse!

Koulutus on suunnattu Google-hakukonemarkkinoinnista kiinnostuneille, jotka vastaavat itse hakukonemarkkinoinnista yrityksen tai yhdistyksen markkinoinnissa.

On suositeltavaa, että koulutukseen osallistuja hallitsee tietokoneen käytön hyvin.

Katso päivien ohjelmat

9.00       Esittely ja aamukahvit

9.15       Googlen hakukonemainonta

11.15     Mainokset ja hakusanat

12.15     Lounas

12.45     Youtube-videon

14.00     Kahvitauko

14.30     Kilpailijavertailut

16.30     Koulutus päättyy

9.00      Esittely ja Aamukahvit

9.15      Yrityksen Google-tili

11.00    Kampanjan toteutus

12.00    Lounas

12.45    Kampanjan toteutus jatkuu

14.00    Kahvitauko

14.30    Kampanjan toteutus jatkuu

16.00    Tulosten seuraaminen ja analytiikka

17.00    Koulutus päättyy

OSALLISTUMISMAKSU:

Teoriapäivä:    390 € + alv. 24 %.

Teoria- ja workshop -päivät yhteensä: 690 € + alv. 24%. 

Workshoppiin osallistujien tulee ottaa mukaan kannettava tietokone. Koulutus järjestetään asiakkaan omissa tiloissa pääkaupunkiseudulla.

Tarvittaessa voimme järjestää koulutustilat tai kouluttaja voi matkustaa luoksenne pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, mutta tilavuokrasta ja matkakustannuksista sovitaan erikseen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Ilmoittaudu ja kysy koulutuksesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@kurenala.com tai soittamalla +358405032779

Osallistujamäärä voi olla 1–4 henkilöä.  Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen koulutusta, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINNIN KOULUTUS + WORKSHOP

Opi tekemään tekemään tehokkaita sosiaalisen median sisältöjä ja markkinointi.

Tässä kahden päivän tehokoulutuksessa käydään läpi teoriaa ja parhaita käytäntöjä sosiaalisen median markkinoinnissa. Pääset myös tekemään tekemään sosiaalisen median sisältöjä itsekouluttajiemme ohjauksella.

Koulutuksen ensimmäisenä päivänä perehdymme tärkeimpiin sosiaalisen median kanaviin: Facebookiin, Twitteriin, Instagramiin ja LinkedIniin ja niiden tuomiin markkinointimahdollisuuksiin. Saman päivän aikana kuulemme visuaalisuuden merkityksestä. Esittelemme erilaisia esimerkkejä valokuvista ja videoista ja niiden tuomista hyödyistä sosiaalisessa mediassa.

Toisena päivänä teemme käytännössä sosiaalisen median sisältöjä ja suunnittelemme markkiointikampanjan – kuinka tehdä kiinnostavia sosiaalisen median sisältöjä ja kuinka asioista kannattaa viestiä.

Mikäli sinulla on toiveita koulutuksen sisältöön liittyen, jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös ottaa etukäteen yhteyttä kouluttajaan kysyäksesi lisätietoja.

Tule siis mukaan oppimaan, jottei sinun tarvitse opetella kaikkea itse!

Koulutus on suunnattu sosiaalisen median markkinoinnista kiinnostuneille, jotka vastaavat itse sosiaalisen median käytöstä yrityksen tai yhdistyksen markkinoinnissa.

On suositeltavaa, että koulutukseen osallistuja on käyttänyt jo joitakin yhteisöpalveluja, kuten Facebookia, Instagramia, Linkedina tai Twitteriä.

Katso päivien ohjelmat

9.00       Esittely ja aamukahvit

9.15        Sosiaalisen median käytännöt

11.15      Valokuvat ja visuaalisuus

12.15      Lounas

12.45     Videon mahdollisuudet

14.00     Kahvitauko

14.30     Sisältöjen ja viestinnän merkitys

16.30     Koulutus päättyy

09.00   Esittely ja aamukahvit

09.15    Some-sivujen teko

11.00    Päivityksen tekeminen

12.00    Lounas

12.45     Mainosten luominen

14.00    Kahvitauko

14.30    Kampanjan luominen

16.00    Tulosten seuraaminen ja analytiikka

17.00    Koulutus päättyy

OSALLISTUMISMAKSU:

Teoriapäivä: 390 € + alv. 24 %.

Teoria- ja workshop -päivät: 690 € + alv. 24%.

Workshoppiin osallistujien tulee ottaa mukaan kannettava tietokone. Koulutus järjestetään asiakkaan omissa tiloissa pääkaupunkiseudulla.

Tarvittaessa voimme järjestää koulutustilat tai kouluttaja voi matkustaa luoksenne pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, mutta tilavuokrasta ja matkakustannuksista sovitaan erikseen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Ilmoittaudu ja kysy koulutuksesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@kurenala.com tai soittamalla +358405032779

Osallistujamäärä voi olla 1–4 henkilöä.  Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen koulutusta, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.