9.00 Esittely ja aamukahvit
9.15 Googlen hakukonemainonta
11.15 Mainokset ja hakusanat
12.15 Lounas
12.45 Youtube-videon
14.00 Kahvitauko
14.30 Kilpailijavertailut
16.30 Koulutus päättyy
Tässä kahden päivän tehokoulutuksessa käydään läpi teoriaa ja parhaita käytäntöjä Google Adwords hakukonemarkkinoinnissa. Pääset myös tekemään tekemään hakukonemarkkinoinnin sisältöjä itse kouluttajiemme ohjauksella.
Koulutuksen ensimmäisenä päivänä perehdytään Google Adwordsiin: hakusana-, display- ja Youtube-mainontaan. Teorian lisäksi kuulet millainen mainos toimii parhaiten, millaisia hakusanoja kannattaa käyttää ja millainen budjetti kannattaa kampanjalle valita. Katsomme käytännön esimerkkejä mainoksista ja keskustelemme yrityksenne tarjoamista palveluista tai tuotteista, joita haluatte ja joita kannattaa mainostaa Googlen palveluissa. Teemme kilpailijavertailua ja tutkimme Google-mainonnan mahdollisuuksia, joiden pohjalta päätämme millaisen kampanjan toteutamme Workshop-päivänä.
Workshopissa teemme yrityksellenne Google-tilin, lisäämme yrityksenne Google Mapsiin ja teemme yhdessä Google Analytics- ja Adwords-tilit. Valittujen palveluiden tai tuotteiden pohjalta teemme kampanjaan mainokset, valitsemme hakusanat, määritämme sijoittelun, kohderyhmän ja budjetin. Kampanjan toteuksen jälkeen käynnistämme kampanjan ja sovimme tulosten seurannasta.
Mikäli sinulla on toiveita koulutuksen sisältöön liittyen, jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös ottaa etukäteen yhteyttä kouluttajaan kysyäksesi lisätietoja.
Tule siis mukaan oppimaan, jottei sinun tarvitse opetella kaikkea itse!
Koulutus on suunnattu Google-hakukonemarkkinoinnista kiinnostuneille, jotka vastaavat itse hakukonemarkkinoinnista yrityksen tai yhdistyksen markkinoinnissa.
On suositeltavaa, että koulutukseen osallistuja hallitsee tietokoneen käytön hyvin.
9.00 Esittely ja aamukahvit
9.15 Googlen hakukonemainonta
11.15 Mainokset ja hakusanat
12.15 Lounas
12.45 Youtube-videon
14.00 Kahvitauko
14.30 Kilpailijavertailut
16.30 Koulutus päättyy
9.00 Esittely ja Aamukahvit
9.15 Yrityksen Google-tili
11.00 Kampanjan toteutus
12.00 Lounas
12.45 Kampanjan toteutus jatkuu
14.00 Kahvitauko
14.30 Kampanjan toteutus jatkuu
16.00 Tulosten seuraaminen ja analytiikka
17.00 Koulutus päättyy
OSALLISTUMISMAKSU:
Teoriapäivä: 390 € + alv. 24 %.
Teoria- ja workshop -päivät yhteensä: 690 € + alv. 24%.
Workshoppiin osallistujien tulee ottaa mukaan kannettava tietokone. Koulutus järjestetään asiakkaan omissa tiloissa pääkaupunkiseudulla.
Tarvittaessa voimme järjestää koulutustilat tai kouluttaja voi matkustaa luoksenne pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, mutta tilavuokrasta ja matkakustannuksista sovitaan erikseen.
ILMOITTAUTUMINEN:
Ilmoittaudu ja kysy koulutuksesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@kurenala.com tai soittamalla +358405032779
Osallistujamäärä voi olla 1–4 henkilöä. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen koulutusta, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.
Tässä kahden päivän tehokoulutuksessa käydään läpi teoriaa ja parhaita käytäntöjä sosiaalisen median markkinoinnissa. Pääset myös tekemään tekemään sosiaalisen median sisältöjä itsekouluttajiemme ohjauksella.
Koulutuksen ensimmäisenä päivänä perehdymme tärkeimpiin sosiaalisen median kanaviin: Facebookiin, Twitteriin, Instagramiin ja LinkedIniin ja niiden tuomiin markkinointimahdollisuuksiin. Saman päivän aikana kuulemme visuaalisuuden merkityksestä. Esittelemme erilaisia esimerkkejä valokuvista ja videoista ja niiden tuomista hyödyistä sosiaalisessa mediassa.
Toisena päivänä teemme käytännössä sosiaalisen median sisältöjä ja suunnittelemme markkiointikampanjan – kuinka tehdä kiinnostavia sosiaalisen median sisältöjä ja kuinka asioista kannattaa viestiä.
Mikäli sinulla on toiveita koulutuksen sisältöön liittyen, jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös ottaa etukäteen yhteyttä kouluttajaan kysyäksesi lisätietoja.
Tule siis mukaan oppimaan, jottei sinun tarvitse opetella kaikkea itse!
Koulutus on suunnattu sosiaalisen median markkinoinnista kiinnostuneille, jotka vastaavat itse sosiaalisen median käytöstä yrityksen tai yhdistyksen markkinoinnissa.
On suositeltavaa, että koulutukseen osallistuja on käyttänyt jo joitakin yhteisöpalveluja, kuten Facebookia, Instagramia, Linkedina tai Twitteriä.
9.00 Esittely ja aamukahvit
9.15 Sosiaalisen median käytännöt
11.15 Valokuvat ja visuaalisuus
12.15 Lounas
12.45 Videon mahdollisuudet
14.00 Kahvitauko
14.30 Sisältöjen ja viestinnän merkitys
16.30 Koulutus päättyy
09.00 Esittely ja aamukahvit
09.15 Some-sivujen teko
11.00 Päivityksen tekeminen
12.00 Lounas
12.45 Mainosten luominen
14.00 Kahvitauko
14.30 Kampanjan luominen
16.00 Tulosten seuraaminen ja analytiikka
17.00 Koulutus päättyy
OSALLISTUMISMAKSU:
Teoriapäivä: 390 € + alv. 24 %.
Teoria- ja workshop -päivät: 690 € + alv. 24%.
Workshoppiin osallistujien tulee ottaa mukaan kannettava tietokone. Koulutus järjestetään asiakkaan omissa tiloissa pääkaupunkiseudulla.
Tarvittaessa voimme järjestää koulutustilat tai kouluttaja voi matkustaa luoksenne pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, mutta tilavuokrasta ja matkakustannuksista sovitaan erikseen.
ILMOITTAUTUMINEN:
Ilmoittaudu ja kysy koulutuksesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@kurenala.com tai soittamalla +358405032779
Osallistujamäärä voi olla 1–4 henkilöä. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen koulutusta, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.