verkkosivut YRITYKSILLE
Verkkosivut yrityksille toteutuksen yhteydessä mietimme yhdessä, että millainen on yrityksenne tarjoamat palvelut ja tuotteet, kilpailijat, ostajaprofiili ja ostopolku. Mietimme yhdessä teidän kanssanne, että mitkä ovat ne toiminnallisuudet ja sisällöt, jotka kiinnostavat potentiaalisia asiakkaitanne ja kertovat yrityksen palveluista ja tuotteista parhaiten (SEO).
Tavoitteellisella markkinoinnilla varmistatte, että saatte markkinointiin sijoittamallenne pääomalle parhaan mahdollisen tuoton. Autamme teitä asettamaan tavoitteet ja seuraamaan tulosten kehitystä (CRM, Google Analytics).
Integroitte sivustonne tarvittaviin järjestelmiin B2B markkinointistrategianne mukaisesti. Autamme teitä integroimaan B2B-verkkosivut CRM:n ja Marketing Automation -työkaluihin (Klaviyo, Marketo, Mailchimp) sekä analytiikka työkaluihin (Google Analytics, Search Console).
Parhaimmalla yhdistelmällä pystytte näkemään mistä yrityksistä ja ketkä henkilöt sivuillanne vierailevat. Läpinäkyvyys verkkovierailijoissa auttaa tekemään tehokkaampaa B2B-myyntiä, koska olette yhteydessä oikeisiin palveluistanne kiinnostuneista päättäjiin.
WORDPRESS-VERKKOSIVUT
Toteutamme yritysten verkkosivut maailman suosituimmalla www-sisällönhallintaohjelmistolla WordPress:llä, jota käytetään 41,7% maailman verkkosivuista (W3Techs.com, 7. kesäkuuta 2021). WordPress on avoimen lähdekoodin ohjelmisto.
WordPressin edut:
- Lukuisia teemoja, joilla ylläpidetään ulkoasua ja toiminnallisuuksia.
- Valtavasti lisäosia, joilla tuodaan haluttuja ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.
- Mobiilisovellukset löytyvät WebOS, Android, iOS, Windows Phone ja BlackBerry -laitteille. Sovelluksella voi tehdä mobiilissa blogipostauksia, sivuja, kommentteja ja vastata kommentteihin sekä tarkastella statistiikkaa.
- WordPress on hakukoneille erittäin ystävällinen.
- Ohjelmistoa ylläpidetään ja päivitetään säännöllisesti.
Katso WordPress Webhotellien hinnat.
TOIMINNALLISUUKSIA
Yrityksen verkkosivuilla voi olla monenlaisia sisältöjä, joissa kuvaillaan ja markkinoidaan palveluita, tuotteita tai ohjelmistoja. Päätavoitteena on saada käyttäjä suorittamaan tavoitellun toiminnon. Olemme toteuttaneet yritysten verkkosivuja, joilla on erilaisia toiminnallisuuksia:
- Ajanvaraus
- Blogin kommentointi
- Hae työpaikkaa
- Hotellihuoneen varaus
- Ilmoittaudu
- Ohjelmiston lataus
- Ohjelmiston ilmainen koekäyttö
- Tapaamisen sopiminen
- Tilaa uutiskirje
- Verkkokauppa asiakkaille
- Verkkokauppa jälleenmyyjille
- Yhteydenotto
Nämä ovat vain muutamat yleisimmistä toiminnoista. Sivustolle voi lisätä lukuisa palveluita ja toimintoja, joita ei tässä ole mainittu.
VERKKOSIVUJEN SUUNNITTELU
Yritykselle verkkosivuja suunnitellessa hyödynnämme erilaisia UX-suunnittelun strategioita, joiden pohjalta pyrimme löytämään parhaimman mahdollisen ratkaisun yritykselle. Tavoitteena on ratkaista sivuston suunnittelun haasteet yhdessä käyttäjien kanssa, hyödynnämme käyttöliittymän suunnittelua, prototyypin luomista ja testausta hyödyntämällä. Tarkoituksena on säästää aikaa, julkistaa valmiit verkkosivut mahdollisimman pian, pitää käyttäjä keskiössä ja testata sivusto ennen julkistamista.
5 VAIHETTA VERKKOSIVUJEN SUUNNITTELUSSA
- Ymmärtää loppukäyttäjiä, tuotteita & palveluita
- Ideoida ratkaisuvaihtoehtoja
- Päättää ja valita vaihtoehdoista
- Prototyyppi
- Testaus
VERKKOSIVUJEN KEHITYSTYÖ
Verkkosivujen valmistuttua on hyvä jatkaa kehitystyötä ja samalla pitää silmällä, että kuinka käyttäjät sivuilla toimivat ja sen pohjalta määritellä uusia kehitysalueita.